Training

Met mijn trainingen wil ik dat de deelnemers aan het einde weer scherper kunnen zien. Praktische handvaten aanbieden die bijdragen aan een het verbeteren van de samenwerking met hun collega’s en klanten door te kijken naar “Communicatie Optimalisatie”.

Intern staat vaak de samenwerking en teambuilding centraal en extern kijken we naar (personal) branding en passend klantcontact (commercieel / klantgerichtheid).

De DISC theorie is een onderdeel wat ik vaak integreer in mijn trainingen. Lees hier meer informatie over de waarde van deze theorie. Dit vertaalt zich naar onder andere de volgende trainingen:

  • Welke stijl heb jij in communicatie (DISC)? Inzicht in eigen gedrag en hoe om te gaan met andere stijlen is de basis voor communicatie optimalisatie.
  • Hoe kan dit inzicht helpen bij het verbeteren van de samenwerking met je (nieuwe) collega’s?
  • Hoe kan het inzicht van de verschillende stijlen handvaten bieden om bij verandertrajecten beter te voorzien in de achterliggende behoeften van de medewerkers waardoor er minder weerstand is?
  • Hoe vertaalt jouw stijl zich in de praktijk naar commerciële activiteiten? Welke natuurlijke valkuilen en kwaliteiten heb je vanuit jouw stijl kijkend naar klantcontact?
  • Wie ben je en waar sta je voor? (Personal Branding)
  • Vergroten van de klantgerichtheid of commerciële slagkracht van jezelf of je medewerkers
  • Vergroten en beter inzetten van je online en offline netwerk (netwerk training)
  • Passende pitch en bedrijfspresentatie maken (je hebt maar 1 kans op een goede eerste indruk)

Vaak zijn trainingen ontstaan uit een klantvraag. Dus mocht je een specifieke training in gedachten hebben, maar staat deze er hierboven niet tussen, neem dan contact met me op via contact.