Miscommunicatie

Loopt de samenwerking met collega’s en klanten niet altijd even soepel?

Herken je onderstaande interne uitdagingen?

  • Er is miscommunicatie op een afdeling / in een team, wat wrijving oplevert
  • De samenwerking tussen afdelingen loopt stroef wat inefficiëntie oplevert in de bedrijfsvoering
  • Er is sprake van een veranderingstraject, maar niet alle mensen werken mee (hakken in het zand)
  • Er is sprake van een reorganisatie, waardoor rollen herverdeeld worden

Of herken je onderstaande externe uitdagingen meer?

  • Medewerkers vinden het lastig om op klantgerichte wijze contact met klanten te hebben
  • Hoe ga je om met verschillende klanttypes?
  • Hoe kan ik commercieel meer uit de gesprekken halen?
  • Hoe brengen we meer focus aan in onze doelgroep?
  • Hoe willen wij ons profileren? Met welk verhaal willen wij naar buiten treden?

Benieuwd hoe ik deze uitdagingen aanvlieg? Lees dan verder of neem contact met me op voor een persoonlijk gesprek.