Diensten

Welke uitdaging heb je? En kan communicatie hierbij helpen? Kijk dan eens bij onderstaande opties of neem contact met me op.

TRAINING

  • INTERN: Welke stijlen zijn er bij jullie in de organisatie aanwezig in de communicatie (DISC)? Inzicht in eigen gedrag en hoe om te gaan met andere stijlen van jouw (nieuwe) collega’s is de basis voor een betere samenwerking.
  • EXTERN: Hoe vertaalt jouw stijl zich in de praktijk naar contacten met o.a. klanten? Welke natuurlijke valkuilen en kwaliteiten heb je vanuit jouw stijl kijkend naar klantcontact?
  • Vergroten van de klantgerichtheid of commerciële slagkracht
  • Vergroten en beter inzetten van je online en offline netwerk (1 dagdeel pragmatische netwerk training)
  • Passende pitch/bedrijfspresentatie maken. Je hebt immers maar 1 kans op een goede eerste indruk!
  • NIEUW!! Online Etiquette training. Hoe gedraag je je online in meetings met collega’s en klanten? Hoe presenteer je jezelf (en je organisatie) online in meetings?

Een groot deel van de trainingen zijn in combinatie met DISC profielen. Uiteraard zijn maatwerktrainingen ook mogelijk. Welke uitdaging wil je graag oppakken?

ONDERSTEUNING

Doordat ik in heel veel keukens heb gekeken gedurende mijn carrière, ben ik zowel strategisch, tactisch als in de operatie inzetbaar rondom communicatie, marketing en commerciële vraagstukken. Bijvoorbeeld als;

  • Business coach
  • Team coach
  • Frisse wind (sparringspartner bij bijvoorbeeld verandertrajecten)
  • Bedrijfsblindheid spotter
  • Commerciële oogmeting / marketing scan (wil je meer weten over mijn werkwijze, neem dan vrijblijvend contact met me op. Een voorbeeld van mijn eigen ontwikkelde commerciële oogmeting met 6 pijlers, welke ik gebruik bij o.a. coaching, vind je hier)

Waar ligt jullie uitdaging?